E schimbat ceva? Sa stiti ca astept scuze din partea dv. Chiar mi-a picat rau aceasta afirmatie la care nu sunt doar eu vizat ci toata echipa.
Îmi cer iertare dacă am lezat pe cineva din staff prin cuvintele mele, dar trebuie să recunoaşteţi că postarea mea a fost editată fără consimţământul meu şi înainte de a face eu însumi modificarea ce mi s-a cerut - cum era şi normal. Cu atât mai mult, cu cât ştiţi că nu de mult am spus că vreau să răspund pentru postările mele, nu trebuie să vă asumaţi dumneavoastră responsabilitatea pentru ceea ce postez.
Atunci cum comentati :
Cine va crede si se va boteza acela se va mantui. Caci dupa spusele dv nu prin "apa magica din cristelnita" si totodata spuneti ca aceste solutii nu pot fi evitate, de ce? VA intreb Domnul lucreaza prin ele? Daca da, acea apa e doar "magica"?
Aceste soluţii nu pot fi evitate
de către creştini - aşa suna fraza mea completă. Totuşi, importantă e credinţa creştinului (Doriana a răspuns foarte frumos, eu nu mai am ce adăuga) şi nu apa, socotită parcă a fi "magică". Tâlharul pocăit (cum sună expresia asta!) n-a avut parte nici de botez, nici de comuniune în Biserică, cu toate acestea e singura persoană în dreptul căreia Hristos garantează că va intra în Paradis.
Comentati pertinent:
Mărturisiţi-vă deci unul altuia păcatele Iac 5,16
Comentariul e foarte scurt şi făcut nu de mine, ci conform principiului protestant
Scriptura sui ipsius interpres:
"
ἐξομολογεῖσθε οὖν ἀλλήλοις τὰς ἁμαρτίας ..." (Iacov 5,16 - originalul grecesc)
άλλήλων = unul-altuia, în mod reciproc
Dacă tot aţi introdus această întrebare, puteţi să-mi spuneţi dacă spovada se face în ambele sensuri? Adică mireanul mărturiseşte păcatele lui preotului, iar preotul în mod reciproc îşi mărturiseşte păcatele sale membrului laic?
Hristos nu este un mecanism, ci o persoană.
Aveţi dreptate, Hristos nu este un "
mecanism" (observaţi că folosesc
din nou caracterele italice şi semnele citării), ci o persoană - a doua Persoană a Dumnezeirii.
V-am răspuns
aici. Și vă voi răspunde și la argumentele biblice pe care le invocați dvs. în apărarea doctrinei adventiste cu referire la suflet din perspectiva morții trupești.
Vă mulţumesc pentru clarificare şi promit că voi examina postarea cu toată atenţia, urmând să vă şi răspund la ea pe topicul respectiv.