Stimate domn, eu nu sunt teolog așa că vă rog nu mă băgați în finețuri de-astea teologicale. Nu pot să vă răspund dacă a fost ”mort de-a binelea”, a fost mort pe jumătate ori pe 1/3. El doar atât afirmă (vă reamintesc: în Apoc.1,8) că a fost mort, apoi a înviat. Iar eu Îl cred necondiționat. Dacă vă îndoiți de cuvintele Lui, treaba dumneavoastră!Stati, stati, adica Iisus chiar a fost mort de-a binelea? Adica Hristos, Fiul lui Dumnezeu si Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat a fost mort???
Adica cum a murit numai Iisus? Sau a fost moarta toata Sfanta Treime caci stim ca e de o fiinta si nedespartita?
Pe scaun împreună cu Tatăl și cu Duhul a fost înainte de a părăsi Cerul pentru a veni pe pământ, iar la Tatăl S-a suit înapoi doar după Înviere, așa cum El Însuși afirmă (Ioan 20,17). Dacă credeți că afirmația Lui e mincinoasă, iar e treaba dumneavoastră, dar eu zic că e mai bine să-L credeți pe cuvânt: e cuvânt de Dumnezeu!Ati uitat "pe scaun împreună cu Tatăl şi cu Duhul".
Eu știu că este Unul singur, dar dacă dumneavoastră credeți în mai mulți Dumnezei, iar nu e frumos...Sunt mai multi "Iisusi", pt ca Dumnezeu nu e limitat de timp spatiu
Vreți să spuneți că Hristos e eretic când afirmă (Apoc.1,8) că a fost mort? Obsev că și dumneavoastră ca și dl Floryan aveți reținere în a crede cuvintele lui Hristos. Care e problema?Trebuie să fii eretic să poți afirma că a murit
Adventiștii nu sunt antitrinitarieni - asta spre informarea dumneavoastră. Cât privește dogma nebiblică a nemuririi sufletului [uman] este cea care duce la o serie de erezii...Negarea dogmei nemuririi sufletului, atrage cu sine (pe lângă altele) afirmarea ereziei antitrinitare. Aceștia sunt adventiștii.
Mulțumesc, dar nu mă trimiteți la un topic ”mort” (mai exact: ”ucis”) înainte de vreme...Cred că ar trebui să mai citească din urmă, toate paginile.
Stimate domn, eu nu sunt teolog așa că vă rog nu mă băgați în finețuri de-astea teologicale. Nu pot să vă răspund dacă a fost ”mort de-a binelea”, a fost mort pe jumătate ori pe 1/3. El doar atât afirmă (vă reamintesc: în Apoc.1,8) că a fost mort, apoi a înviat. Iar eu Îl cred necondiționat. Dacă vă îndoiți de cuvintele Lui, treaba dumneavoastră!
Urmand invataturile dv sanatoase cum ar suna"Eu sunt calea, adevarul si viata" ....numai ca am murit. Interesanta teologie biblica!Vreți să spuneți că Hristos e eretic când afirmă (Apoc.1,8) că a fost mort? Obsev că și dumneavoastră ca și dl Floryan aveți reținere în a crede cuvintele lui Hristos. Care e problema?
Asa e nu e frumos sa nu numai observati ghilimelele. Dumnezeu este unul în Fiinţă şi întreit în Persoane, timpul si spatiul nu inseamna absolut nimic pt El, la dv e invers. E treaba dv.Eu știu că este Unul singur, dar dacă dumneavoastră credeți în mai mulți Dumnezei, iar nu e frumos...
Lăsați eschivele, eu Îl cred în toate situațiile evocate de Evanghelie. Totuși n-ați dat o soluție la afirmația din Apoc. 1,8. Dacă Hristos n-a mințit, înseamnă că afirmația trebuie interpretată exact pe dos? Adicătelea: ”Eu n-am fost mort, doar M-am prefăcut...” Hai să fim serioși! Situația se complică mai rău dacă n-a murit cu adevărat, înseamnă că nici Jertfa nu mai e jertfă, nici Învierea nu mai e înviere reală. Toată soterologia se duce de râpă, iar noi suntem pierduți pe vecie! Și toate acestea doar pentru a apăra o dogmă nebiblică în care Hristos apare pogorându-Se într-un Infern (când de fapt El stătea în mormânt), în timp ce dedublându-Se era și la Tatăl (când de fapt El spune că încă nu S-a suit la Tatăl), whatever cu ghilimele, ori fără...Urmand invataturile dv sanatoase cum ar suna"Eu sunt calea, adevarul si viata" ....numai ca am murit. Interesanta teologie biblica!
Deci haideti odata hotarati-va, cum se face ca nu-L mai credeti conditionat si in aceasta situatie?
Nu știu cât a fost mesajul, dar replica cu siguranță n-a valorat mai mult de 2 bani, deci nici cât să acopere lățimea de bandă tranzitată. Păi distinse domn, dumneata aduci în discuție un paradox catalogat de Scriptură ca taină: un Dumnezeu neschimbător ce realizează o schimbare (kenoza) uriașă de-i lasă muți de uimire pe toți îngerii din Cer! Apoi vii și-mi devoalezi senin taina Universului spunând că ” nu se suise inca cu trupul patimitor pe cruce la Tatal ” ca și când ar fi stat încă 40 de zile printre pământeni fără duh, spirit, suflet... și cine știe câte alte bucățele în care Îl mai tranșați pe taraba S.F. Tradiții ca la piața de pește. Frumos, n-am ce zice!Sarpele se preface a nu sti ca ortodocsii cred ca Hristos a murit cu trupul . Se preface a nu sti si ca la Dumnezeu nu este umbra de schimbare chiar daca S-a intrupat . Daca renunta sau nu la trupul Sau , El tot ramane nemarginit si cuprinde cosmosul . In schimb vrea sa picteze un hristos mincinos , adventist , care se asteapta pe sine insusi , foarte limitat caci nu stia cine s-a atins de el neavand un ochi la spate , nici daca respectiva avea curgere de sange .
Mai mult de jumatate din biblia maculatura nu are talcuire , adventistii ar trebui sa plateasca o persoana care sa faca treaba de evanghelist , adica sa se construiasca bine pe ei inainte de a incerca sa demoleze impreuna cu satana pe altii.
Deci ai inteles foarte bine ca nu se suise inca cu trupul patimitor pe cruce la Tatal . Cat e , 50 lei mesajul ? Mai putin decat pentru un verset netalcuit .
Ar fi bine să parcurgeți cele discutate aici înainte de a mai huli. Poate luați în calcul fărâma de onestitate a lui vasinec.Tipic. Când argumentele s-au terminat, încep jignirile și atacul la persoană...
Nu înțeleg ce vrei să demonstrezi, țin însă să-ți atrag atenția că Evanghelia după Ioan a fost scrisă cam la mulți ani (peste o jumătate de secol!) după ce Hristos Se înălțase înapoi la Cer.
Ei na, atunci judecati singur vorbele Domnului:" Si nimeni nu s-a suit în cer, decât Cel ce SaȘi toate acestea doar pentru a apăra o dogmă nebiblică în care Hristos apare pogorându-Se într-un Infern (când de fapt El stătea în mormânt), în timp ce dedublându-Se era și la Tatăl (când de fapt El spune că încă nu S-a suit la Tatăl), whatever cu ghilimele, ori fără...
Cam ce ar fi de lămurit? Faptul că ”nimeni nu s-a suit la cer” afară de Hristos? Mai degrabă, dumneavoastră ar trebui să ne lămuriți de ce dogma ortodoxă afirmă că la momentul morții toți drepții se suie la cer. Adică exact pe dos de cum afirmă Hristos în versetul de mai sus.Ei na, atunci judecati singur vorbele Domnului:" Si nimeni nu s-a suit în cer, decât Cel ce Sa
coborât din cer, Fiul Omului, Care este în cer (Ioan 3, 13)."
I-a lamuriti-ne aceasta ?
Eu nu am înțeles nimic din cerința dvs., puteți fi mai explicit, vă rog?Cam ce ar fi de lămurit? Faptul că ”nimeni nu s-a suit la cer” afară de Hristos? Mai degrabă, dumneavoastră ar trebui să ne lămuriți de ce dogma ortodoxă afirmă că la momentul morții toți drepții se suie la cer. Adică exact pe dos de cum afirmă Hristos în versetul de mai sus.Ei na, atunci judecati singur vorbele Domnului:" Si nimeni nu s-a suit în cer, decât Cel ce Sa
coborât din cer, Fiul Omului, Care este în cer (Ioan 3, 13)."
I-a lamuriti-ne aceasta ?
Înapoi la “Adventiştii şi "Martorii lui Iehova"”
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori