Cei cu treizeci sunt oamenii de rand ca noi.
Cei de saizeci sunt cei care traiesc in feciorie in lume fiind.
Cei cu samanta care a dat roada o suta este ceata monahilor care slujesc neincetat Lui Dumnezeu.
Si continua Cuvioasa Maica Sinclitichia, fiecare isi alege viata care o doreste, ca sa aduca roada buna Domnului si, sa nu ramanem ca cel ce a ingropat in pamant talantul, si sa ne silim sa ducem cu ajutorul Lui Hristos, a Maicii Sale si a Sfintilor roada bineprimita care in ziua judecatii va fii rasplatita fiecaruia dupa cat a lucrat.
Sa ne aducem aminte de bogatul nemilostiv, care aruncand o paine intr-un sarac, voind sa scape de el, a fost mantuit pt atata de mica fapta buna, facuta chiar si fara voia sa.
Sa cerem ajutorul Domnului si vom primi putere, nadejde si pace in aceasta lume plina de sminteli.
Nu domnule , pilda cu Semanatorul si samanta se refera la inceputul ,,crestinarii,, oamenilor. Atat Hristos , cat si Apostolii si apoi cei pe care ei i-au botezat sant ,,semenatori,, ai cuvantului lui Dumnezeu. Si ei trebuie sau au datoria sa mearga mai departe si sa faca ,,ucenici,, . Deci sa faca pe altii ,,crestini , botezandu-i. Nu are nici o legatura cu ce ziceti cu fecioria , si ceata monahilor etc. Unul a adus trei zeci , altul saizeci , adica fiecare crestin sau Apostol au crestinat pe altii , iar acei altii la randul lor pe altii, asta este explicatia simpla si logica. Daca Apostolii dupa ce au inteles mesajul Evangheliei si au mers sa faca si pe altii crestini , nu inseamna ca ei s-au oprit cand au facut prima pesroana crestina si au botezat-o. Acea persoana botezata apoi la randul ei a mers mai departe , dar si Apostolul respectiv la fel. Asa cum dintr-un singur bob de grau , iese la urma un fir de grau cu spic ce are pe el 12 , 16 , sau 18 , 24 de boabe , apoi daca pui cele 18 boabe in pamant din nou desigur ca vor iesi mult mai multe , si tot asa . Asa s-a raspandit crestinismul. Intrebarea care se pune azi , e ca daca azi se continua in acelasi fel , crestinarea oamenilor , sau nu.